Hatiku,, terluka sgt2.......

Knp?? semua ni berlaku pada diriku.... ya allah.. aku tak tahu apa nak ckp... lagi menda sudah terlambat untuk kembali padanye..... Knp?? bgitu cepat berubah.. mana janji2 awk terhadap sya ....... Knp? sya drita kerana awk.... :') mungkin sya ni x sempurna untk awk.....saya tahu kite dah dekat setahun putus 23.3.2011 cukupla... setahun... Saya tahu awk skg sudah bertemu dgn orng y selalu ambik berat tentang awk... dan syg kan awk . Saya doakan awk kebhgiaan.....:') Saya harap gf awk jga awk elok.... assalamuaikum.......



Sampai skg aku x ble lupakan dia...dia mghantui aku..KnP??? aku x tahu nak ckp mcm mne lagi..... Ya ALLAH !!! tabahkan la hatiku ni... ya allah.. tempat engkau aku hanya mampu mgadu.........................................................................................

1 comments:

wan sumayyah said...

sabar ea syg...sy thu prsaan awk muni..:-(

Post a Comment