Semoga dia bahgia... Andai engkau pnh datang dalam hidupku...

Aku Tetap menunggu.... & aku tahu Dia bukan milikku lagi.. tapi dia milik seorng gadis lain .. Y dapat berbuka hati ingin dicintai lagi... Tahniah DONUtz.....

walaupun, aku tahu dia sudah ade teman baru... Moga dia bhgia... mungkir aku, x mampu buat dia bahgia.... selama ni Cinta aku... x pernh pudar Sampai sekarang.. aku tahu.. aku byk luka hati dia selama bersama dgn dia.. aku tahu aku salah... YA ALLAH... tabahkan la.. hati aku ni... Walaupun sudah Dekat setahun aku perpisah dgn dia... Aku byk derita tanpa dia... Mungkir bukan jodoh aku... AKU NI JAHAT2.... x layak untuk dia... dia lelaki y baik.... Betul ? ckp arwah ibuku.. dia mmg baik.. patut arwah ibu ku.. syg pada dia.. ibuku nak sgt dia jadi menantu .sbb seblum ni kemana aku kuar aku pasti tunjuk pada fmily ku sapa aku berkwn @pun special bf. Kebykan ibuku x kurang suka exbf2 y dulu.. x tahu kenapa?? bila sampai 1 tiba aku perkenalkan DONUTZ knp?? arwah ibu ku.. Ibuku sukakan dia... tetapi mungkir takdir semua ni....  MAma... Donutz sudah Berpunya sekarang . kalau mama masih hidup pasti.. saya peluk mama... MAma.... saya sedih..... Derita !!!!!!!!!.......................... sgt2 mama... knp?? Hidup sya mcm ni.. sya ingin berubah.. saya ingin kebhgiaan mama tetapi aku mungkir x berjaya bt hati dia puas hti...Aku banyak luka hati dia... Aku nak sgt2 dia tahu aku..... Masih syg dan cintakan dia... aku nak sgt bersama dgn dia sprti dulu...  sampai akhir hayat aku..... aku nak dia tahu.... DIA LA.. LELAKI BAIK y pernah aku jumpa sblum2... ni... tetapi, aku kini mungkir bkn milik dia... Ya ALLAH !!!...... Aku harap gf dia akan jga dia elok2...... aku x nak gf dia luka kan hati dia lagi mcm mana aku luka hati dia selalu... mungkir selama ni aku bgurau dgn dia mungkir ade  silap aku... walaupun aku tahu aku x pnh curang dgn dia.... Mungkir dia ckp dia x serasi bersama dgn aku... aku terima keptusan dia... Thanks.. sbb awk pnh dtng dalam hidup sya... saya nak awk tahu sya syg awk sgt2... dan lepas awk tinggalkan sya ,awk byk bg sya pgajaran... dan sya dah tahu apa itu erti cinta sebenar, dan awk byk korban untuk sya... saya harap... awk halal kan selama kite bersama dulu kalau awk terbaca blog sya.. saya minta maaf byk2 sbb crita tentang kite.. Sewaktu awk masuk wad tahun lepas hati sya berdebar2 sgt2.. tapi kini awk sudah ade teman.. y selalu ambik berat tentang awk.... moga cinta awk dan dia.. kekal sampai bila2... :'(... Sya tetap rindukan suara awk.... yang selalu bermain fikiran sya.... setiap hari, setiap masa semua la... Cepat je masa berubah .... Saya ingt lagi awk byk janji dgn sya... Selepas mak sya meninggal semua sudah berubah tetapi apa kan daya 2 semua sudah berubah...... mungkir waktu itu, sya bt awk sakit hati selalu.... Jai... SAMPAI disini sya ckp.. sya harap... Awk x marah.... Dan ASSALAMUAIKUM.............. Saya sayang Awak sangat2....Bye ! JAIJUFRI BIN AWANG 20.09.1985 .... Bye....

0 comments:

Post a Comment