.... Emo cikit.... ( x tau nok tulis menda )

Aku kini Sudah terbiasa dgn kehidupan selalu aku alami... Percintaan , Kedukaan , kegembiraan , kesedihan , dan sbagainye... Dalam diri aku.. hanye aku syg kan family aku dan ex bf aku ( jai ) . tapi kini exbf aku sudah meninggalkan selamanye... kini , dia sudah pun ade pganti baru aku harapkan dia bhgia ke akhir hayat dia... Walaupun dalam sudut hati aku syg pada dia... 

Tahun 2011 ni... 

Aku perlu baiki kelemahan pada diri aku sendiri .... selama ni aku selalu kuar air mata..mungkir aku senang kuar air mata Sekarang aku kena pikirkan . Aku perlu jga family aku.. Utamanye Abah , Ma , abg aku dan adik2 aku... Aku perlu usaha lbh gigih lagi... Walaupun sblm ni aku kehilangan ibu ku y aku sayangi... dan Aku x kan mlupakan dia.. Aku bersyukur sangt2... dan aku mrasakan bertuah sangat mdapat 2 orng ibu dalam hidup aku... Mungkir ade hikmah disbalik nye... aku x kisah orng nak kata apa... kite harus la.. bersyukur kpada ilahi...

0 comments:

Post a Comment