Kenangan x dapat Dilupakan Oleh Donutz .

: Masa time besday aku , aku rasa bahagia sgt22. sbb dia byk korban untuk aku.. waktu itu , x silap aku dia kena keje malam kot .. tetapi dia ttp nak sambut besday aku... sbb sblum ni  dia ade msj aku.. dia x dapat nak sambut besday aku mungkir 21 hri bln kite sambut.. aku x kisah dia x sambut untuk aku pun . Tetapi DONUTZ demi aku dia sggup Ponteng keje untuk sambut besday aku 20.11.2009.. masa itu dia msj "jom ! kuar sya otw nak g ilp ni ". Aku x sangka dia datang... terkejut sgt2 tetapi, Aku hargai sgt2..tiba2 aku tanye dia" kate keje awk tipu sya ke??" time  itu aku tetap merajuk dgn dia( orng datang muju.. kat situ pun nak nampak lagi ke kejujuran dia.. huhu..... ( merajuk jap je ) hahahaha... dia Bawa aku jalan2 Setiap hujung minggu dia datang ke ILP KUANTAN bawa aku jalan2 , pergi makan MCD.. mcm2 lagi.. Pertama kali dia pnah beli aku BAJU . Dia ni mmg x pandai romance tapi dlm diam dia pandai ambik hati ... hm.. dia banyak mgajar aku erti cinta.. Masa besday aku dia x bg aku apa2 just bg makan KEK Coklat sje.. bg aku 2 dah banyak erti la.. Walaupun aku dah banyak kali kapel n putus.. Dia paling baik hati dlm2 lelaki y pernah dtng dalam hidup aku. Dalam hati aku berkata kalau aku ade jodoh dgn dia aku la.. paling beruntung miliki dia.. tetapi aku takut bila kehilangan dia.. sbb ibuku.. mula syg kan dia..  Tapi aku suka Time kitorng, pergi  tgk wayang tgh2 malam.. mmg best itu, pun jarang sgt la.. kalau tgk wayang lewat malam.. Best gler LEPAK dgn dia.. walaupun dia itu SENGAL... Tetapi aku suka Cubit dia.. sbb dia itu kering sgt hahhaha...  ok kot.. Sampai disini aku cerita.. Donutz.. i like u

0 comments:

Post a Comment