Disaat Kesedihan... dan kepiluan....

14 . 02 . 2010

* Pada Hari kejadian  itu , Donutz pernah bt kejutan special untuk aku dan tanpa p'getahuan aku ,Aku x sangka dia akan pergi tempat kedai makan y pernah aku impian kan... Pada malam itu , jga aku terasa banyak salah pada dia.. sbb dia byk korban untuk aku.. dan aku selalu sje Buat dia sakit hati  dan sglanye... Aku syg sgt kat dia cuma aku ni, hnye kurang pcye kan dia aku x tau knp?? sikap aku selalu mcm itu.... untuk aku... Aku hanye pandang dia  dan makan bersama Donutz sje sampai aku pulang....

* Dan bila  dia mghantr ku pulang ke rumah.. Selpas itu pulak ! Dia suruh aku ambik barang dia kat belakang... rupa2 nye   Barang itu , untuk aku... huhu..:'( aku Rasa dihargai sgt aku masih ingt lagi dia msj pada ku.." itu je, B mampu beli kan tanda kasih syg cinta kat syg... " ya Allah.. aku x tau nak kata apa... hmm... Aku hanya diam diri sje Dalam bilik .. melihat msj dia belikan pada ku... Saat itu, aku hargai sgt.. Donutz , Walau apa2 Terjadi... Saya syg awk... Saya rindu kan awk saat bersama dgn awk....
                                                     14 . 02. 2010
                                                           pergi.....

1 comments:

wan sumayyah said...

wauu..the best..:-)juz ade slh eja..sptt nye "berikan"awk tulis "belikan"

Post a Comment