Maafkan aku kerana x bgtw awk ...

Mungkin, skg ni ko marah sgt kat aku apa2 pun selepas ni, keputusan tgn ko.. sejak aku jmp dia... kat dlm fb tu aku terkejut.. aku pcye dia pasti nak kat aku balik.. tpi hakikatnye aku tetap sayang kt ko walaupun.. ko kurang selalu chat dgn aku ... aku tahu ko letih layan aku ni y selalu marah kt ko.... aku sbnrnye nak bgtw kat ko aku takut.... aku x beranitpi akhir ia terbongkar jga ku setia dgn ko.. tpi ko dh ckp mcm tu tadi.. aku x ble kate apa.. sbb semua nye salah aku.. aku y bt ko sakit hti. aku thu aku bt dipbodohkan... Maafkan aku.. kalau di takdirkan kite berpisah ko bgtw kt abah nye... y x nak lagi kat aku.... ko ckp jela.. aku y xsetia dgn ko.. ampunkan aku... aku syg kat ko.. ko, tahu x aku cemburu sgt2 dgn psngan lain.. tpi ko ttp x phm.. aku mlm2 bosan sgt2....... aku x thu nak bt apa aku ajak ko chat ko ttp bz dgn games mcm2 lgi . ye..setiap kali kite gdh aku akan selalu ckp pkataan y sakit hati ko tu.. Aku x sangka dpt jmp macam ko tlalu baik bg aku....  mungkin impian aku nak khawin sbaik mu bkn untuk aku.. aku pnh ckp dgn ko.................. lelaki y baik dapt perempuan baik mcm ko..kan aku bkn baik pun aku harap bt kptusan...................... Bye.............maafkan aku


Knp?? aku menangis bodohnye aku 5 thun dia tggal aku.. knp?? dia muncul balik ......... maafkan aku fairul kerana bt hti ko trluka ...............................................................dia la lelaki y 5 tahun tgglkan aku

0 comments:

Post a Comment