Hari demi Hari semakin aku mula syg kat dia...

Fairul Izwan ,
 Terima kasih beri Aku merasa kan kebhgiaan bersama engkau...

Termenung ku bercelaru Memikirkan cinta Di mana sebenar Namanya cinta
Tak tertahan hati ini Bila kau berkata Sememangnya aku Menyintaimu
Mungkin kita tak pernah mengutarakan masalah Kau dan aku bagai tiada arah Namun aku percaya kita akan mengatasiSegalanya hanya untukmu
Kupasti Sama-sama kita kembali Sama-sama kita binakan
Cinta yang pernah mekar Untuk engkau dan aku Sama-sama kita tempuhi
Sama-sama kita rasakan Apa yang dinamakan Erti cinta sebenar
Sama-sama kita tempuhi Sama-sama kita rasakan Apa yang dinamakan
Erti cinta sebenar .............................

 Try my best untuk engkau... aku cuba bt terbaik untuk mu fairul izwan... Walaupun kite ni baru saje  aku rasa kan sudah lama kite kapel....  Aku harap ko terima aku seandainye.....sayang sgt2 kat mu.... budak kering .. :P
 .............................................................................................................
 Thanks.. fairul izwan 

0 comments:

Post a Comment