in love :DD Aku Dan Dia

Awal Perkenalan dgn Seseorang y pernah datang dalam hidup aku...


*Ketika aku Sedang Belajar di ILP kuantan . aku mula Bertemu dan berkenalan dgn  dia dalam satu laman web y bernama DONUTZ Perkenalan aku dgn dia hanya 1 bulan sahaja... Dalam 1 bulan itu  jga Dia ceritakan yang dia pernah jumpa dgn aku sewaktu sekolah men dulu.. dan prnh keluar dgn dia sewaktu persekolah dulu . Tetapi Aku tak Pasti Sebab sudah lama di Tinggal Kisah itu .Apabila kenal dia.. Aku mula selesa dgn dia sekandar kawan sahaja..Tiba2 saje waktu aku 2 dalam diam aku mula suka kan dia dgn sikap dia ambik berat tentang diri aku. Tetapi aku takut kalau2 aku kenal lelaki 2 akan mgewakan aku. Tapi Sejak2 itu aku Mula selalu Balik Kemaman Bersama dgn dia.. :) Kadang2 itu dia  mgajak aku pulang  . Walaupun aku mmg malas nok balik kemaman.

Esok la.. Kite sambung cerita tentang Kisah Antara Aku Dan Seseorng 2.. hihikk...
<3

2 comments:

Munirah said...

:'(

wan sumayyah said...

cerite lah lagi muni...nk dgr lagi..hihii

Post a Comment