Sayang Famly ♥

Famly new.. moga kekal sampai ke akhir hayat...

22.10.2010 : Aku ingin Berkongsi pgalaman ...Pada Hari Bersejarah itu, Ayanda ku telah Berkhawin Dgn Bondaku... y Tercinta . Aku mengHarapkan ia berbahgia dunia dan di akhirat... Walaupun ade setgah manusia itu tidak menerima & sanggup Bermasam muka.. Sampaikn x bertanye khbar langsung.. sejak bondaku... Meninggal dunia .mereka x pnh nak ambik  peduli pun..  ade y sanggup mgata Diri ku n abangku selalu di hina , busuk hti dan mcm2 orng mgata .. Sampai Tahan aku Sedih Kerana mereka sanggup bt  kami bgini... Dalam 9 bulan ayahndaku.. m'derita dan kesedihan di mata nye... Aku dan abngku bt keputusan untuk menerima bonda baru krna mungkir sbb 2 ayahnda ku... akan pulih n m'bhgia kan dia.. Dan Kini alhamdullah Ayah ku bhgia Aku Sayang Abah.. Dan Allhamdullah.. Pada 22.10.2010 Ayanda ku.. pun Berkhwin.. Aku mndapt adik2 y hensem n comel2...

Kepada Bondaku...
Kami x kan lupa kan mama.. sampai akhir hayat kami.. mama, muni tetap sayang mama... Walaupun kite Jarang bersama Dlm 2 tahun . Muni merindu kan mama .. Dan jga Abah Muni syang abah..., Ma , Abg e n adik2 y lain... Moga Mama di tempatkan orng y Solehah.. AL- FatIhah... mama.. Syang mama Sangt2..
                                                                My Mom .... AL-Fatihah..

3 comments:

MuttaqiahMbc said...

Alhamdulillah semoga kamu sekeluarga berbhagia hingga akhirnya..Ameen!
taruklh follower...i can follow u

Munirah said...

thanks.. sahabtku...

wan sumayyah said...

amin..smoga bhgia selalu k...
nak follow mcm mne???

Post a Comment